Tuesday, June 21, 2005

MSN Spaces - one more try

Paul,
ik begrijp ook wel dat MS wil dat iedereen al "zijn" muziek via het web afspeelt, zodat jullie EU 0.99 kunnen gaan berekenen per nummer.

1. dat was mijn vraag helemaal niet.
Ik vroeg of ik zelf FILES (geen lijsten) kan uploaden op mijn MSN Space blog. En nu heb ik alweer gezien dat je maar 10Mb - WHAT A SPACE!) mag gebruiken, net genoeg voor 1 a 2 Nummers!

2. Ik gebruik uit principe geen Win Media Player want als ik dat kreng download ( versie 9) dan gebeuren er zoveel oncontroleerbare zaken op mijn PC en word ik geacht doorloend met MS in contact te staan, daar heb ik geen enkele behoefte aan.

3. Er werd luidkeels in de media gerept over 2GB G-mail (ook microsoft) en straks ook 2Gb Hotmail,
Maar dat betekent nog steeds niet dat ik AUDIO files kan bloggen!

Hartelijk dank
maar ik schiet zo geen meter op

Voor meer comments, zie blog below

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.