Thursday, June 02, 2005

Gemeente uitgescholden voor fascisten

(my first 'life' blog-post)


"Stelletje Fascisten zijn het! Opdonderen!" en de telefoon opgesmeten

Vanaf Januari 2004 ben ik nu bezig om een aanvraag Vergoeding Duurzame Gebruiksgoederen te doen; voorheen kreeg je dat automatisch - indien 5 jaar in bijstand of langer- gewoon op januari de 2de een formuliertje invullen en kaar, driemaanden later kreeg je 840 GULDEN.

In 2003 helemaal afgeschaft... NIKS kreeg je, alleen als je een ongeluk kreeg zou je misschien nog een ziekenfondsbrilletje vergoed krijgen (wel zelf de glazen meebrengen!)

In 2004 zijn ze "er over aan het vergaderen"
Ze bedenken iets NIEUWS, nog langer woord: Langdurigheidstoeslag, voor mensen zoals ik die langer dan 10 jaar KREPEREN, GODVERDOMME, 350 euro Krepeertoeslag, ze denken dat je dan RIJK bent, terwijl het in 1 week verdwenen is als sneeuw voor de zon!

Dus het is nu 2 juni 2005 en heb nog niks gehad...
Belt er zo'n stom heringetreed wijf van de Gemeente op, die na drie maanden mijn formulieren eens aan het behandelen is:
"U geeft niet aan wat voor goederen u wilt gaan aanschaffen, bonnetjes...."

Ik begin meteen te schelden, Godverdomme!! Er staat in die toelichting dat jullie EVENTUEEL over een jaar naar bonnetjes KUNNEN komen vragen...

dat mens: "Ja maar..."

Opdonderen! KutGemeente!

Willen ze een WENSEN-LIJSTJE!

Okee dan:
Ik wil een DVD speler, 90 euro
Ik wil m'n Denon cd-speler terug ! 450 euro
een koffiezet-apparaat - lekt aan alle kanten! 6 jaar oud
een nieuwe PC met officiele Windows 450 euro
een buro-lamp met halogeen want ik ben BLIND van woede!
een Tosti-apparaat - want ik gooi teveel oud brood weg!
ik wil all mijn schulden afbetaald (100.000 euro)
ik wil op vakantie - 10 jaar niet uit Zaandam weggeweest!
Ik wil een nieuwe PLEE - de kleur staat me niet aan, word ik Depri van!
Ik wil een nieuwe DOUCHE.. ding lekt aan alle kanten!
Ik wil een MODIEUZE bril naar VRIJE keuze, niet dit ziekenfonds-dingetje met ouwe 10-16 jaar oude glazen! Vol krassen (lastig met editten!!!) KUTZOOI!
Ik wil OVERHEMDEN! Hoeveel zijn die per stuk???
Ik wil SCHOENEN
Ik moet een TWEEDE PANTALON = lange broek!
horlogebandje
Ik wil ALLE cd's van Alan Lomax = 110 !

Nu stap ik op de FIETS (200 euro!) en ga ze dit lijstje even vet inde maag splitsen!
Waar zit de Print this Post button?
GODVERDOMME

...ik wil gratis CV-onderhoud (want: gevaarlijk)
ik wil uit eten met Margot...

typo's included!

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.