Tuesday, June 07, 2005

debtlog debtlog debtlog

hey man de Steeg,

wat zal ik doen? eerst een email aan jou en dat dan copy-pasten op blog
of eerst bloggen en dat dan copy-pasten aan jou & whoever...

ik word toch zo ziek van dit leven manish boy,
boyish man...
(not the same according to heidi)

het leven bevalt voor geen meter!

is Consulente Jacqueline op vakantie 3 weken ! (terwijl ik haar elke week nodig heb... want zij is mijn boekhoudster,
krijg ik een debiel trutje aan de lijn Karolien Nugter (jaja) , die mij even de les gaat lezen, niet normaal... ik word daar zo gedeprimeerd van... geen enkel gevoel van eigenwaarde meer...

"Ja als U niet weet wat pro-forma-nota's zijn.... dan wil ik het u wel uitleggen...."
GODVERDOMME!

Een nieuwe PC zit er dus voorlpig niet in ... "kan niet van dat bedrag"
Ja koffiezetapparaat wel, maar eerst aanvragen, schriftelijk... en Kleren en een bril ook NIET!

KUTGEMEENTE

Liberale Bullshit!

Dan ga ik dus een nieuwe Plee bestellen, want deze is gifgroen en daar wordt ik elke dag schijtziek van... en dan eens kijken wat een Duurzaam Gebruiksgoed is...
Ik doe dat alleen maar uit frustratie, want het ding schijt verder prima
en Mariska maakt hem schoon...dus ja

Echt Doodziek van die Sociale Dienst, waar ik zo'n beetje drie dagen per week mee bezig ben.... NIKS Franc Maconnerie ! Vergeet het!

Als ZIJ, Jacque-je.... mijn UPC betaling zomaar opschort, en ik denk af te zijn van eindeloze afbetaling, (36x30 eu per maand?_) krijg ik plots 140 euro meer deze maand en waar is het gebleven???
Dan nog AL dat gezeik met tandarts Fa-Med (Ja leuke naam de Firma Medical!)
zomaar 60 euro voor een afgezegde afspraak met Turkse mondhygieniste!
GODVERDOMME hele bek doet drie maanden zeer.. studentes sturen ze op je af...
Klotezorg!
En dan nog rekeingen voor het stofzuigen hier van Mariska, een onwjs toffe meid, Rood haar punkje en zo GOED, maar financieel kan het echt niet meer.. want die rekeningen komen altijd op het verkeerde moment...

En HoogHeemRaadSchap daar reageer ik niet meer op, 116 euro.... 6 euro kosten, want dat zijn echt Hufters... daar krijg ik al tien jaar kwijtschelding van... dus ophoepelen...

Ik kan nog steeds helemaal NIKS met dit leven, het hangt aan me en ik wou dat het eraf viel...

toch maar een postje vandaag

Ik wou nog vertellen van een andere Jacqueline, maar later...



de Fransen schrijven Zharapova (Maria), maar niet in Google, alleen Sharapova, she is the cutest! I love her! Siberian Tigress...:)

Roland Garros was fantastic... but NO EU tv channel recorded Federer-Nadal
what a shame

Or my TV sucks...?

hotmail sucks too!

later more....

keesz

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.