Tuesday, May 03, 2005

this can only be done in Dutch (because my last name)

Doodstil

can you believe it?

Nominated for the Most Rural Local Place in the Netherlands... where you can stil experience SILENCE....
Doodstil (dead-silence)

but
dont feel confused...
the people who live there, it's a suburb of 's-Hertogenbosch, I believe,,,, call it
Doods Til....
which is the name of a bridge around there... which never moved an inch or something, so' Doods Til' (name of a bridge) is where I came from, not from Tilbury!)

Dood Still
I couldnt have found that myself... in all the words there are

ALL Dutch readers will understand this... but you still dont have to be Dutch to understand it

So this site is BI-lingual....so what?

I'm still a Van Til!
kees

5 comments:

Anonymous Von said...

Hey Kees, kon je mailadres niet zo snel ontdekken. Wil je me een mailtje sturen at vonneke@gmail.com .. dan kan ik je een invite sturen.
Moet helemaal goedkomen als die van mij komt, toch!

1:30 AM, May 05, 2005  
Anonymous Von said...

[waarom staat dat niet bij je 'complete' profile? .. dat zou toch complete moeten zijn? :) ]

1:32 AM, May 05, 2005  
Blogger kee said...

Ja. staat helemaal Links Onderaan:
E-mail

1:48 PM, May 05, 2005  
Anonymous Von said...

Nah, ik zie nu -weer nuchter- dat je site volstaat met emailenvelopjes. Excuus! :)

3:57 PM, May 05, 2005  
Blogger kee said...

hey Vonneke,
drink jij echt zoveel?
Vond je dit geen mooie POST, die doodstil???
Ik werd vroeger altijd uitgescholden voor Duiventil...
Op School....
alleen Van Til was een weinig common name... vandaar de meesten heten toch De Boer of Bourgious namen als Kok, of noem het wat Van Balen (ooit chef geweest-Lulhannes) en die Van Balen die we nou hebben is dat niet de niieuwe Hufter...?
Ik vind het een hufter!

12:54 AM, May 07, 2005  

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.