Monday, May 09, 2005

new borderlog

dag mevrouw S.,

op mijn voice mail hoorde ik -drie dagen later- dat ik een brief zou krijgen over 23 mei, voor RVC afspraak, (Purmerend) , maar sindsdien niets van U noch hen vernomen;

ik weet al 5 jaar dat Borderliners _in feite_
als onbehandelbaar worden beschouwd, maar soms denk ik 't wel....

ik zou dus moeten "behandeld" (moeten) worden... voor iets dat ik al 38 jaar heb...

terwijl de Oplossing.... wat geld verdienen, NIET bij het CWI (AbeitsEinsatz) ligt
en ook niet bij U ... bij MIJ, blijkbaar,

Ik ben AL sinds 2000 (jaartal) bezig met het overtuigen van iedereen dat ik niet veranderd hoef te worden, en NU, blijkt uit deze hele gang van zake ! Weer hetzelfde!
Alles wordt op z'n beloop gelaten!
Van Til heft niet behandeld te worden, want dat blijkt uit alles

Hartelijk dank voor uw tijd,
Ik baal hier Onwijs van!
Kees
BLOGDERLINE
doodse stilte is wat ik wil... niets meer

(I believe in self-control,.... dont worry!)

Maar geen RIAGG meer, Ik wil Zelf!

writing hurts

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.