Saturday, May 07, 2005

ik vind Van Balen (VVD) een hufter!

Bijna niemand weet dit meer,
maar ik herinner me alles,
Hans Van Balen was ooit uitgewezen als VVD dissident, omdat hij in zijn studententijd een brief aan Janmaat ofzoiets, Centrumdemocraten of Nieuw rechts
of weet ik veel wie er toen in zijn poot is geschoten!
Maar ik heb het het altijd onthouden: VAN BALEN = FOUT
en nu hoor je hem vandaag weer...
"Iedereen die tegen BUSH protesteert Ontkent...etc. "
en maakt zo...etc. "
Ongelooflijk, dat ze zo'n HUFTER aa het woord laten!

Sjorsj Frohlich, de meningsvormer van Nederland (1) had moeten vragen:... "Maar Menneer van Balen u bent toch ook extreem rechts...?"
Maar nee, in 5-10 jaar (weet ik niet meer) is die VAN BALEN... Zo Ge-Eshtablished!
dat ie bijna 1 x per week op NOVA komt, want ik kijk maar 1 x per week Nova... en dan hoor ik die hufter ook nog op radio 1
maaar
er IS geen 1 Politicus die TEGEN Hans van Balen is! die hem ontmaskert!
niet genoeg althans!

er zijn UBERHAUPT te weinig mensen die een standpunt innemen tegen de heer van BALEN!

die morgen weer aan de zijde van Bush staat om OORLOGEN te bedenken!

HUFTERS
Mannen als Van Balen...
Kwijllip..retorisch gepraat...
daar moet je onwijs mee utkijken, want voor je 't weet
neuken ze je in je reet!

Power sucks assholes!
As it seems!

Hans Van Balen, Parlementair gekozen debiel, vertegenwoordigt een hooop Media-coverage

daarom kijk ik maar 1x per week tv

I saw Dirty Harry! Clint Eastwood.... 2nd time
1973
hehe
I know all the years!
what I wrote is gone to 28 countries but I dont care

1 comments:

Blogger kee said...

Funny detail:
the chief police commissioner in Dirty Harry (1973) said:
"If you're not with us, you're against us"

11:39 AM, May 15, 2005  

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.