Saturday, May 07, 2005

eindelijk!

RSS
Zodra iets verandert op nrc.nl krijgt u een meldingSnel nieuws via RSS
NRC Handelsblad biedt nu ook RSS-feeds aan op zijn website. RSS ofwel really simple syndication is een eenvoudige manier om automatisch op de hoogte te blijven van nieuwe informatie op www.nrc.nl.

Bij dit artikel

ACHTERGROND - RSS maakt een oude internetbelofte waar: op de persoon toegesneden nieuws [20 januari 2004]

RUBRIEK - Een nieuwe vorm van radio [14 december 2004]
Abonneer u op één van de feeds en iedere keer als de site wordt geactualiseerd krijg u een melding.
Wat is RSS?
Hoe gebruik ik RSS?
Waar vind ik een RSS-lezer?
Hoe abonneer ik mij op feeds van NRC Handelsblad?
Meer weten? Journalist Erwin Boogert heeft een uitgebreide uitleg over RSS op zijn
weblog r-win.com.

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.