Wednesday, April 13, 2005

Lycos Partnershop ripp off

hi support,

ik ben gestopt met de Lycos partnershop omdat:

- de meeste mensen die mijn website bezoeken, hebben al een provider

- mijn website is vrnmlk Engelstalig,

- jullie willen dat IKzelf een domein naam KOOp, want op de gratis naam, krijg je niet eens op een visitekaartje, veel te onhandig,
Geef dan een GRATIS domein naam, voor een jaar ofzo,
maar dit is niks,

- jullie promoten spammen van familie en bekenden (MLM techniek) hele slechte ervaringen mee.

Als 1 % van site-bezoekers iets koopt (vrij normaal) dan moet je om 1000,- eu te verdienen 100 x 100 = 10.000 bezoekers hebben, hoeveel Emailtjes dat is kunnen jullie zelf uitrekenen;
Of kunnen jullie niet rekeken? Ik wel.

Groeten,
Kee

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.