Saturday, March 26, 2005

Urbi et Orbi

Ik ben in de stad... even het ziekenhuis uitgevlucht
het is ECHT niet normaal meer deze maatschappij SUCKS

waarschijnlijk weer zo'n heringetreed wijf van Protestantse afkomst of Gereformeerd godbeter't....
Dan had ik al twijfels toen ik ging klagen over de buren!
en dat kreng Helga ...ja hoe heet het!
Ging meteen even controleren dat er nog 1500 EURO openstaat van zes jaar geleden!

Stuurt even vlak voor Pasen een ontruiming!
KLOTENWIJVEN!

het is jammer dat ik geen scanner heb!
Dan had je kunnen zien, ze dreigen met het Leger des Heils!
Stelletje Idioten!

Helemaal gestoord! 1543 EURo van ZES jaar geleden!
Ze moeten ophouden!
Want ik ga hier echt OVERLAST veroorzaken!
Zoals ze beweren, maar wat niet waar is!
Binghamton!

DRIE DAGEN Waanzinnig KWAAD...Uncontrolable rage!
Omdat het IDIOTEN zijn, Sociall demcraten!
Fuck Liberals!
Mij mijn Huis uitzetten....
Ik woon hier dank zij De KKorte

die zappa freak, zei dat ik hier 20 jaar kon blijven!
GODVERDOMME
nu ontruimingsbevel a 1543 EURO per 14 dagen,,,,

KUT KLOTE GEMEENTE SAENWOON,
SAMENWONEN FUCK THEM!

godvergeten Saenstad!
Corporatie!!!!

IK
Heb
Geklaagd over Overlast en nu gaan ze MIJ kloten wegens een rekening van 1999
die IEDEREEN vergeten was, maar HELGA die denkt dat ze SaenWOON kan vooruit helpen, die trut!
En mijn hele Positive value GONE!

FUCK

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.