Thursday, March 03, 2005

in memoriam Rinus Michels

steunt allen de Johan Cruijff Foundation, want die doet echt goed werk;

Even over Michels, het was een rare drabber, maar mijn vader was echt dol op hem, Volgens mij nam hij een voorbeeld aan hem;
Mijn vader was vaak te onrustig om een hele voetbal wedstrijd te kijken, AL presenteerde hij zich altijd als een enorme Ajax fan... ONZIN, voetbal vond hij maar dom, maar als Michels op TV kwam, dan pakte hij (pa) zijn borreltje en kwam hij bij de TV zitten!
Dat MOEST hij horen!
Wat Der General zu zagen hatte!
Om de Mof te verslaan hadden we Rinus Nodig!
Helas,!
dankzij Freek de Jonge mislukt in Argentinie!
Toen ben ik gestopt met voetbal kijken!
1974

De HELE godganse dag op Radio 1 over RM, maar geen WOORD over Argentinie, GEEN Freek!
Wat een stelletje Oranje-gasten daar... Die Govert v Brakel moet nu echt met Pensioen...

Oprotten met dat hele elftal uit 1974
Michels FAALDE met de beste spelers ter wereld!
In Argentinie!

Oh toen hadden ze zeker net een adere coach?
Maar ja Ik volf het voetbal dan ok al 30 jaar niet meer, het is te Professioneel geworden,

Nu nog even Jan Mulder over Rinus Michels intypen en dan krijg ik vast 300,000 hits op mijn weblog!

HAHA!

My father was A Genaral Michels Adept!

and I knew why he liked him,
he had a funny way of Understatement speaking!

Het is toch jammer dat er geen Mannen van Gezag meer bestaan,
de enige generaals die ik op de radio hoor zijn B.D. Buiten Dienst,

Nou dat ben ik al jaren...!

Never a dull Moment
as a border...

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.