Monday, March 14, 2005

ik ben tegen 2-partijen stelsel

het is juist een van de charmes van ons politieke stelsel dat wij zulke fanaten als Wilders een kans gunnen, zonder hen was onze LOKALE politiek al verworden tot dorre technocraten als Bos (hmmm) en Zalm (brrr)

Ik ben opgevoed met Boer Koekkoek:

die met 2 handen in zijn zakken naar het spreekgestoelte kwam lopen en er met 2 handen in zijn zakken bleef staan, en de historische worden sprak:
"Dja ik zie hier allerlei parlementriers met dikke papieren koen aanhollen over het Binn'nhof... maar beste mensen ik heb geen servetje nodig om deze kernwapens WAANZIN te vinden!
Ieder normaal denkeend mens (tegen Lubbers wa dat toen) wil dit noch in z'n tuin, noch in z'n achtertuin hebb'n.... Dank u voor de spreektijd,
en met zijn handen in zijn zakken (ALS EEN BOER) liep hij weer weg...

dat soort (....) mensen zijn zeldzaam en HOREN in de Nederlandse plitiek,

en daarom ben ik tegen een 2 partijen stelsel.

daar wordt ook te vaak over geluld.

0 comments:

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.