Wednesday, March 09, 2005

geen stijl haar

De prijs voor de 'best-geschreven' Nederlandstalige weblog 2004 ging naar geenstijl.nl [klik niet]
Maar dat komt alleen maar omdat 1. ik nog niet begonnen was, en
2. omdat alle "oude media" elkaar nog steeds na-wauwelen.

Een paar artikeltjes in NRC - wauwelt BBC na- en de Volkskrant neemt het over, je hoort het op radio 1 - wauwelt iedereen na- en plotseling zijn blog HET nieuwe medium - ook qua opinievorming!

Dan moet je eens gaan kijken op zulke na-wauwel-sites en meet het CHAT-gehalte van dergelijke door reclame en andere onzin gespekte E-zines...
Als ik op elke 'post' 139 reakties kreeg zou ik me ook geen raad weten,
maar kijk eens hoeveel CONTENT er in die 139 reakties zit, het zijn vaak ultra-rechtse of ongenuanceerd linkse uithalen naar elkaar en dan in monosyllabische, chat-verkorte elkaar uitschelden zinnetjes.

Inhoud ho maar.

Type in Google in search box: 'keesz' en je krijgt een boel Hongaarse websites en 1 'comment' van mij op geenstijl.nl

Geef mij maar Von was Here!

1 comments:

Blogger kee said...

nog effe geshagged...
Inderdaad, alles wat ik daar lees heb ik al op de radio gehoord of op Nova gezien of het journaal, of waar dan ook, alles is NA wauwelen(term van onze oude Engelse Leraar De vries)

9:44 PM, March 18, 2005  

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.