Wednesday, March 02, 2005

bloggerz POST!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben deze in goede staat ontvangen.
Binnen twee werkdagen laten we u weten wanneer uw bericht behandeld wordt.
Wij zullen deze specificatie naar ditzelfde e-mailadres versturen.

Met vriendelijke groet,

De Gemeente Zaanstad

EUR 0,10 per minuut voor 0900-2 352 352
Het gemeentelijke informatienummer kost vanaf 1 januari 2005 EUR 0,10 per minuut. Die tariefswijziging is nodig om het serviceniveau aan burgers op peil te houden.
Via 0900-2 352 352 worden iedere dag [aantal] burgers geholpen met informatie, afspraken of contact met de gemeente Zaanstad.
Naast ons informatienummer vindt u ook op www.zaanstad.nl veel nuttige informatie over uw gemeente.
------------------------------disclaimer-------------------------------

Wat is dit voor oplichterij?

Ik kan niet eens mijn consulent rechtstreeks bellen? 10 (TIEN) eurocent per minuut;
zijn jullie helemaal Verzalmd ofzo?
Denken jullie dat ik een beetje voor m'n LOL zit te bellen met SZ...

Vijf minuten wachten op doorverbinden = EU 0.50

't is echt godgeklaagd, onacceptabel, en smerig,

A-sociale klote-gemeente! Vanwege die Klote-Pvda-Senator wethouder, die van alles kan beslssen zonder jou! jaja

#16779

aquarius profile

1 comments:

Blogger kee said...

ja ik had hier nog een follow up op
over 30 dagen beantwoordtijd,
Nieuwe Email///
maar ja kwijt

8:39 PM, March 13, 2005  

Post a Comment

< Home

© copyright by keesz 2005. All rights reserved. Contact me before republishing.